#BAKIM






FARMASİ EL VE VÜCUT LOSYONU





Arkadaşlar merhaba, bugün size farmasi el ve vücut losyonlarından bahsedeceğim.Bu losyonların birçok çeşidi var. Bende olanlar ise zeytinyağlı, aloe vera ve sütlü ballı olan losyonları.Öncelikle farmasi markasından biraz bahsetmek istiyorum Benim çok sevdiğim ve fazlasıyla güvendiğim bir marka. Helal belgesi bulunuyor ve tüm ürünleri sağlık bakanlığı onaylı bu yüzden gönül rahatlığıyla kullanıyorum.

                                                                        
               Gelelim losyonlara öncelikle ballı sütlüden başlayalım. İçinde keçi sütü, bal ve badem var.Keçi sütü yenileyicidir ve cildi yatıştırır aralarında en beğendiğim ve severek kullandığım buydu. Kolayca emiliyor. Muhteşem kokusu var ve ellerimi yıkasam bile nemli kalıyor. Bundan memnunum.


                                                                            


Gel gelelim ikinci beğendiğim zeytinyağlı losyona kokusu ferahlatıcı kurumaya karşı koruyor.İçinde A,B,C,D ve E vitamini var. Güzel bir ürün.
Bu kremler arasında en son beğendiğim hatta beğenmediğim aloe veralısı Cildimle uyum sağlamadı sürdüğümde yakıyor gibi his veriyor daha sonra ferahlatıcı bir his veriyor. Kokusu aloe vera sevenler için güzel fakat dediğim gibi ben sevmedim. İlk 15dk teninizde hissediliyor ama sonra geçiyor. İçinde beyaz çay, aloe vera ve e vitamini var.    






Eğer almayı düşünüyorsanız kesinlikle tavsiyem ballı sütlü olanı. Görüş ve
önerilerinizi yoruma yazarsanız sevinirim. sevgiyle kalın.






          indirimli fiyatları:7 TL 
          indirimsiz fiyatı:17TL (tam emin değilim)



Yorumlar