Paulo Coelho - Işığın Savaşçısı |kitapyorumu

    Herkese merhabalar,





         Bugün size masal tadında olan bir kitaptan bahsedeceğim.



         Işığın savaşcısı kitabı gerçekten masal gibi, oldukça akıcı ve cok güzel mesajlar veriyor. Kitabın başında bir kadın çocuğa savaşcıyı anlatması için defter veriyor ve çocuk yazmaya başlıyor. Çocuğun yazdıklarıyla devam ediyor . Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim. Okuyan varsa yorumlarınızı bekliyorum. Iyi gunler .

Kitabın türü;  anlatı
Sayfa Sayısı; 155



Yorumlar

  1. Masal tadında ve akıcı kelimelerini cımbızla çektim yazıdan :) O zaman kitabı okumalıyım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Arka kapak yazısında, umut verici şeyler var :)
    Okunulası...

    YanıtlaSil
  3. Paula Coelho en sevdiğim yazarlardan. Bütün kitaplarında hayatın felsefesi var. Simyacı onun ilk okuduğum kitabıydı. Bir dahada bu yazardan vazgeçemedim. Kalemini ve yazım dilini seviyorum 😊. Paylaşım için çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 😀. Yorumu yarım burakmışım dönüp tamamladım 😀😀. Sevgilerimle ❤

      Sil
    2. Iyi yaptın (: benimde okuduğum ilk kitabı Simyacı ydi gerçekten hem akıcı hem mesaj verici Simyacı kitabının Mesnevi den alintilandigi söyleniyor ama çok bi bilgim yok

      Sil

Yorum Gönder