BİR OYUNCAK SONSUZ TEBESSÜM

Herkese merhaba,




Bugün size arkadaşlarımla yazdığım bir projeden bahsetmek istiyorum. Sosyal Bilim Çalışmaları dersi için proje yazmamız gerekiyordu,  hemen kolları sıvadık. Araştırdık, ettik kendimize göre proje bulamadık. Madem bulamadık kafamızdakini yazalım dedik. Başta okul belirleyip ecza dolaplarını dolduracaktık fakat medikal işi bizim için biraz sıkıntı çıkaracaktı. Bizde daha yapılabilir bir şey yapalım dedik ve şehirimizdeki birçok liseyi gezip oyuncak istedik. Bir hafta süre verdik, bir hafta sonunda gezdiğimiz liselerden oyuncaklarımızı almaya gittik.Beklentimizin üstünde oyuncak vardı. Önce bir okula dağıtalım dedik, daha sonra biri alır, biri almaz çocukaların kalbi kırılmasın diye hastanede yatan çocuklara dağıtalım dedik. Bu sayede onları hastane psikolojisinden bir nebze olsun kurtarmak ve acılarını az da olsa dindirmek istedik.


Hastaneye gittik ve oyuncakları dağıtmaya başladık.



Hepsi çok sevindi fakat içlerinden biri sevincini en güzel gösteren oldu. Oyuncağı görür görmez maskesini çıkardı ve yattığı yerden ayağa kalktı. Çok güzel bir görüntüydü. Hala aklıma geldikçe tebessüm ediyorum.




Bu projeyi buraya yazma amacım  ben yaptım yapılabilir bir şey sizde yapın demek. Ne kadar yayılırsa o kadar çocuk mutlu olur. Çocukları mutlu etmek kadar gülümseten çok bir şey yok. O yüzden etrafımızda gördüğümüz çocuk, yaşlı, yardıma muhtaç kim varsa elimizden geleni yapalım. Bunları yapınca bizden bir şey eksilmiyor aksine bol bol dua alıyoruz (:

Yorumlar

  1. Ayy kıyamam yaa. Ne güzel bir şey yapmışsın. Ne güzel bir yüreğin varmış. Can-ı gönülden kutluyorum seni canım ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumun beni çok mutlu etti

      Sil
  2. çok güzel düşünmüşsün tebrik ederim

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir proje yapmışsınız :)

    Leyla'dan Sonra diye bir site var, orası da böyle şeyler yapıyor, çok seviyorum :)

    http://www.leyladansonra.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder