Eve Shop ve OkuOku Alışverişim






 Herkese merhaba,


Eve Shop ve OkuOku'dan yaptığım alışverişi merak ediyorsanız buyrun alt satıra...

İnternet alışverişi benim gibi çabuk yorulan insanlar için harika bir şey. Bir tıkla yorulmadan alışveriş yapmak gerçekten keyif verici aksi halde çıkıp mağaza mağaza gezmek ise işkence.

Normalde kitapyurdu'ndan kitap almayı tercih ediyorum bu sefer bir değişiklik yapıp OkuOku'yu denemek istedim. OkuOku'nun paketlemesi daha çok hoşuma gitti ve kitabın yanında ayraç ve kahve göndermeleri gönlümü fethetti.

Aldığım kitapları sırasıyla yazıyorum

1-) Tolstoy - Anna Karenina (9.90 TL)

2-) Orhan Pamuk - Masumiyet Müzesi (22 .40TL)

3-) Hasan Ali Toptaş - Yalnızlıklar (9 TL)
4-) Aytmatov - Cemile (3.5 TL)

   
paketlemesi


ayraçları





Eve Shop'a gelecek olursak genellikle bakım üzerine alışveriş oldu. Eve Shop'tan yaptığım ikinci alışveriş ikisinde de paketlemeyi oldukça başarılı buldum. Tek tek sarıyolar, ürünler hiçbir zarara uğramadan elinize ulaşıyor. Memnun kaldım. 


Eve Shop'tan aldıklarım
1-) UrbanCare saç kremi(14.95)
2-) Garnier Makyaj Çıkarıcı Yüz Yıkama Jeli (10.75 TL)
3-) Oral B diş fırçası(3.55 TL)
4-) Catrice Kapatıcı (17.75 TL)


   



Yorumlar

  1. Okuoku.com tek dezavantajı kargo ödememek için 75,00.-TL alışveriş sınırı olması. Önceleri bende çok tercih ediyordum ama uzun zamandır almıyorum. Keyifli okumalar.
    Diğerlerini de iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sanırım tek dezavantajı o. Teşekkür ederiim

      Sil
  2. Anna Karenina'yı eşim yeni okudu şimdi sıra bende :) Eveshop ürünleri de çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle teşekkür ederim. Keyifli okumalar umarım ikinizde beğenirsiniz kitabı. kitap hakkındaki yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim (: henüz başlamadım yarıyıl tatilinde başlamayı düşünüyorum (:

      Sil
  3. Güle güle kullan canım :) Ayraçlara bayıldım ne sevimliler öyle 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveeet çok tatlı ayraçlarr çok teşekkür ederiim

      Sil
  4. Güle güle kullan canım :) kitap yorumunuda bekliyoruz:(

    YanıtlaSil
  5. Ayy gülücük olacaktı canım :))

    YanıtlaSil
  6. İki siteden de henüz hiç alışverişim olmadı ancak bundan sonraki alışverişlerimde aklımın bir kenarında olacak. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim (:

      Sil
  7. How much does it cost to gamble online in the US? - Dr. MCD
    What is the minimum bet to win money 고양 출장안마 online? It is, say, $100 or a bet of $1. 부천 출장마사지 The minimum bet to 양산 출장마사지 win $100 포천 출장마사지 would be 서산 출장샵 $100 plus the additional

    YanıtlaSil

Yorum Gönder