GRATİS 14 ŞUBAT İNDİRİMİ

             









                 Geç gelen yazılarda bugün

             Uzun zaman oldu çok özledim ama uğrayamıyorum buralara. O kadar yoğun geçiyor ki gelemiyorum.

     Yüzüm için ilaç kullanıyordum sivilce ve izlerim geçmek üzere bunun sevinci üzerine kendimi Gratis ile ödüllendirdim


  Evet 14 Şubat indirimi bitti üstüne yetmezmiş gibi ben aldıklarımın fişini kaybettim yani fiyatları hakkında bir bilgi veremeyeceğim. O zaman aldıklarıma geçelimmm....




İçinde alüminyum bulunmasına rağmen ısrarla kullandığım ürün

bunlar tamamen meraktandı rujun rengi dudağımla aynı kaş farını ise normal far olarak ve kontür uygulamak için aldım

çantaların olmazsa olmazı


bunuda alma sebebim tamamen meraktı ama hala kullanmadım



aralarında kullandıklarınız ve ya kullanmak istedikleriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum keyifli okumalar
  












Yorumlar

Yorum Gönder