GRATİS











                    Herkese merhaba,




        Yine yeniden Gratis indirimi ve ben (:


Uzun zamandır aklımda olup da aldığım ürünler ve yeni gördüğüm için sırf merakımdan aldığım ürünler oldu.

Başlayalım


 gratis alışverişlerimde olmazsa olmazımdır kendileri.


 ürün cilt nemlendiricisi cilde ışıltı verdiğini vaad ediyor. Gerçekten öyle içindeki aleo veradan kaynaklanıyor olabilir ama ilk kullanımda cildimde canlılık hissetim normalden karmaya ciltler için


Hindistan cevizi yağının mucizesini uzun zamandır okuyorum, duyuyorum en sonunda almak nasip oldu henüz kullanmadım.  Toniğe gelecek olursak bu serinin yüz yıkama jelini merak ediyordum ama elimde Bioderma'nın jeli olduğu için bu toniği aldım. Siyah nokta karşıtı diye geçiyor henüz yorum yapmak için erken.

 İki ürünüde ilk defa aldım. Maskarayı çok merak ediyordum. Ama denemedim. Elimde çok fazla açık maskara var kurumalarını istemiyorum. Eyeliner tamamen ihtiyaçtan alındı. Su bazlı mat bir eyeliner daha siyah olabilirmiş diye düşünüyorum siyahın rengi açık geldi ikinci katı uygulayınca istediğim sonucu alıyorum ama her defasında da iki kere eyeliner sürülmez.


Benim aldıklarım bu kadar siz neler aldınız, almayı düşünüyorsunuz; ürünler arasında kullandıklarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum. Hoşça kalın.


Yorumlar