Soğuk Kahve


             Herkese merhaba,

    Bugün sizlere oldukça kolay, az malzemeli ve sağlıklı bir soğuk kahve tarifi vereceğim.

Malzemeler:

-Kahve
-Su
-Süt
-Buz
-İsteğe göre şeker



Benim bardağım 250 ml. Bardağın içine bir tatlı kaşığı Türk kahvesini koyun. Bardağın 3/1i kadar su ekleyin ve 10 dakika kadar dinlenmeye bırakın. Bu süreçte kahve tadını daha iyi verecektir. 10 dakika sonra biraz karıştırıp süt ekleyin. Sütü ekledikten sonra şeker koymak istiyorsanız şeker koyun ve buzları ekleyin.
  Afiyet Olsun.

Ben şekeri sağlıklı bulmadığımdan şeker koymadım. Su ve sütü tercihinize göre ayarlayabilirsiniz. Kendi elimle yaptığım ve içinde ne olduğunu bildiğim kahveleri içmek daha çok içime siniyor. Dilediğiniz şekilde siz de ayarlayabilirsiniz.



Yorumlar

  1. Aaa Türk kahvesinin böyle yapılabileceğini hiç düşünmemiştim . Suyu da soğuk mu kattın içine? Neskafe hiç sevmem bunu denerim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet su soguk nescafe den güzel oldu bence ya da kendim yaptım diye öyle geliyor. ��

      Sil
  2. Çok güzel olmuş, Soğuk çay içerim de soğuk kahve içmedim hiç. Tatmak isterim ama :)

    YanıtlaSil
  3. Mmmm. çok lezzetli gözüküyor. yeni tarifleri heyecanla bekliyor olacağım :)

    Ayrıca yeni keşfettim blogunu ve seni de beklerim ziyarete.

    http://www.birsenle.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder