MAYBELLINE LASH SENSATIONAL MASKARA

        Herkese merhaba, bugün size performansıyla beni şaşırtan bir maskarayı anlatacağım.






   Galiba uzun süren maskara arama maceram burda bitiyor .  Maskara kirpiklere doğal hacim veriyor. Benim kirpiklerim aşağıya bakıyor bu masakara o kadar güzel kıvırıyor  ki kirpik kıvırıcısı kullanmış gibi duruyor ve uzun süre kıvrık kalıyor su geçirmez bir maskara olduğu için suda akmıyor ve yüzümü yıkadığımda  değişiklik olmuyor kıvır kıvır kalıyor. Bu yüzden her gün sürüyorum .




    Plastik fircasi var fırça kıvrımlı ust tarafta kısa olan kısım kirpiklere doğal hacim veriyor, alt taraftaki uzun kısım ise  kıvırıyor. Topaklanma yapmıyor fırçayı her sürdügünuzde tek tek ayırıyor asla yapışmıyor. Ben çok sevdim .


  

Yalnız su geçirmez yapısı olduğu için çok zor çıkıyor. Ben çıkarmadan önce sıcak suyla baş ve işaret parmağımı ıslatıp kirpiklerime degdiriyorum çekmiyorum ki kirpigim kopmasın  suyun sıcak olması önemli sıcak suda kendini bırakıyor ( soğuk suda hiçbir şekilde akmaz)  daha sonra makyaj temizleme jelimle yıkıyorum. 

*Telefondan yayınladığım için yazim yanlışları olabilir. Affınıza sığınıyorum (: 

Yorumlar

  1. Bu maskarayı sevenler olduğu kadar sevmeyenleri de çok fazla. Şu anda üretimde var mı bilmiyorum ama pembe renk kutudakini çok sevmiştim bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmeme nedenleri zor çıkıyor olmasıdır �� gratislerde var hala

      Sil

Yorum Gönder