BIM MARKET HINDISTAN CEVIZI SUTU



     Herkese merhaba,

  Bugün raflarda yerini aldığından beri hemen tükenen bir ürünü bulma fırsatını yakaladım ve hemen aldım. Sans o ki son kalmıştı.

  Hindistan cevizi sütü bim marketlere yeni geldi bende denemek için can atıyordum. Aldım ve denedim. Tadı gerçekten çok güzel ama fazla şekerli. Şeker seviyorsanız hoşunuza gidecektir ama şekerle pek aranız yoksa fazla tatlı geliyor.

  Tariflerde kullanılabilir bence Türk kahvesi olsun puding olsun hoş tat verecektir. Tadı hindistan cevizi suyu gibi sadece daha fazla şekerli.

  Şişesi sonradan kullanılabilir.

Fiyat 3.95
 

Yorumlar

  1. Sizden öğrendim ben de. Deneyeyim severim çünkü böyle yeni şeyleri...

    YanıtlaSil
  2. Ben hakmar'dan kartun kutuda 1 litrelik hindistan cevizi suyu almıştım ama aşırı şekerli gelmişti. Evde bir tek babam beğenmişti ben ikinci defa içememiştim. Markasını hatırlamıyorum. Bimdeki de o kadar şekerliyse hiç denemiyim. Arabistan'da metal kutuda satılanlardan içmiştim çok lezzetliydi, daha şeffaf renkte ve içinde parçacıklar vardı keşke ondan bulabilsem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arabistan da içtiğiniz muhtemelen doğaldır bunun içinde tatlandırıcı olduğundan şekerli geliyor

      Sil

Yorum Gönder