LİVANELİ | KARDEŞİMİN HİKAYESİ




      Livaneli'nin Huzursuzluk kitabından sonra okuduğum ikinci kitabı. Kitapları o kadar akıcı dili o kadar güzel ki bir solukta bitiveriyor.
   

      Kitabı okurken elimden düşürmedim. Hem akıcı hem heyecanlı bir kitap.

     Kitapta Ahmet ve Mehmet adında ikiz kardeşler var. Trafik kazasında anne ve babalarını kaybediyorlar. Kardeşlerden birinin başına kötü olaylar geliyor ve sürpriz sonlu bitiyor.

    Aynı zamanda kitap bir cinayeti konu alıyor. Okurken fazlasıyla heyecanlandım ve şaşırdım. Tavsiye ederim mutlaka okuyun.


--alıntılar:

"Denizler ötesine giden bir kişi sadece iklimi değiştirmiş olur aklını değil."
     

" Biraz sonra yalnız sokak kapısından değil, hayatımdan çıkıp gidecekti ve ben onu bir daha hiç göremeyecektim. GİTTİ."

" Kıskanmaya bile unutmak onu mutlu eden herkesi ve her şeyi sevmek o noktada sahiplenmek biter, saf aşk kalır."

" Bu boğucu yerden bir an önce kurtulup, evimin sükunetine ve hiçbir gürültü yapma ihtimali bulunmayan kitaplarıma kavuşmaktan başka isteğim yoktu."




 

Yorumlar

  1. Galiba aynı zamanda okumuşuz kitabı :) ben de çok beğendim, şimdiye kadar Zülfü Livaneli'nin sevmediğim kitabı olmadı, hepsi su gibi akıp bitiyor. Sondaki bulmacada ben dediği ismi bulamadım, tek tek bölümlere gidip harflere baktım üstelik, sende çıktı mı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne guzeeell aynı anda okumamız.
      Ben de çok sevdim. Harflere baktım Muharr den sonrasını tam bulamadım bende ama karar anında ismi söylediğinde tam oturdu

      Sil
  2. Livaneli'nin sadece bir kitabını okudum, Kardeşimin Hikayesi tam benlik duruyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder