MASUMIYET MUZESI

Orhan Pamuk - Masumiyet Müzesi 

    Herkese merhaba, bugün size Orhan Pamuk'un hem kitabını yazdığı hem de müzesini oluşturduğu Masumiyet Müzesinden bahsedeceğim.
  




   
    Masumiyet Müzesi kitabı eski yılları anlatan bir eser. Eserde Kemal uzaktan akrabaları olan Füsun'a aşık olur. Bu olay üzerinden devam eder. Akıcı anlatımı olmakla beraber şaşırtıcı olayları anlatır.

  
Fusunun küpeleri 


   Müzeye gelecek olursak beni o kadar büyüledi ki anlatamam kitaptaki her şey gerçek gibiydi. Kitapta kemal fusunlara her gittiğinde evlerinden tuzluk biblo gibi küçük eşyalar çalar bunlar müzede bulunuyor. 




   Füsun un meşhur küpeleri var müzeye girince dikkatimi çekti ben küpeleri hiç bu şekilde hayal etmemiştim. Bazen kitaplar film dizi oluyor kafamızda kurduğumuz bazı şeyler değişiyor bu değişim bizi olumsuz etkiliyor ama bu küpeler beni iyi yönde etkiledi  




  Onun dışında füsun ün içtiği sigara izmaritleri var 4000 den fazla ve her izmaritin üzerinde tek cümlelik anlar yazıyor.
  



En üst katta da kitapta sürekli bahsi geçen yatak odası bulunuyor her şey kitapta tasvir edilen gibi 





 Beni büyüleyen de buydu 


Keyifli okumalar 


Müze beyoğlu çukurcumada bulunuyor 



Kitaba sahip olanlar müzeye ücretsiz girebilir
Kitabı olmayanlar içinde bilet 15 lira
  

Yorumlar

  1. Selam masumiyet müzesi kitabını ilk elime aldığımda okuyamadım.Bıraktım. geçen yaz okumayı denedim. okudum, çok beğendim. Müzeyi görmedim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ben kitabı okumadım ama biliyordum müzedense hiç haberim yoktu şaşırdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kitabı okuyunca müzeden haberdar oldum sevgiler

      Sil
  3. Kitabı okumadım ama okumak istiyorum. Müzeye de inşallah giderim. Bu arada mail abonelik butonu koyarsan daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil
  4. amazing blog :) I follow you # 59 ,follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. merhabaa :)
    Çok merak ediyorum, müzeyi de, kitabı da :)
    ne güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarım en kısa zamanda ziyaret edersiniz (:

      Sil
  6. Kitabı merakla okumuştum. Şimdi de müzeyi merak ettim, sizde çok güzel anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
  7. Kitabı okumadım , İstanbula gidersem müzeyi ziyaret etmek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ziyaret edersiniz büyüleci ortamı var (:

      Sil

Yorum Gönder