#BAKIM

 
ORO ÇİNKO KREM



       Öncelikle merhaba,
   Bugün uzun zamandır kullandığım bir kremi sizlerle paylaşacağım. Kremin adı başlıkta da göründüğü gibi Oro Çinko. Adından  anlaşıldığı gibi içinde çinko var.
         Peki bu krem nedir? Ne işe yarar?
   Birçok yerde bakteri oluşumunu engellediği yazıyor. Bazı yerlerde ise pişiklere iyi geldiği. Kremi doktor tavsiyesi olmadan eczaneden aldım. Kullandığım ilk hafta cildim reaksiyon gösterip fazlasıyla sivilce çıkardı ve kaşıntı yaptı. Bu yüzden ara verdim. Daha sonra tekrar kullandım ve gözle görünür sonuç aldım. Özellikle belirteyim ki bu tür kremleri akşam sürün güneş görmemeleri lazım aksi halde cildinizi bozabilir. Ben her akşam yüzüme 1 kere sürdüm ve 3 günün sonunda güneş lekelerimde gözle görünür açılma oldu. Bugün 21. günüm ve lekelerim bir kaç ton açıldı ten rengime yakın bir renkte şuan fakat sivilceler için aynı şeyi söyleyemem. Bende sadece güneş lekelerinde etkili oldu ve ten rengim biraz açıldı. Sürmesi zor bir krem ama sonuç olarak lekeyi yok ettiği için çok sevdim. Üstelik tahrişlerde kullanabilirsiniz.Kızarıklıları geçirir ve cildi yatışrır. Bakteri oluşumunu engelliyor. Sanırım bu kadar. Sorularınız olursa yoruma yazabilirsiniz yardımcı olmaya çalışırım.

                Kremin reçetesiz fiyatı: 8 TL

Yorumlar

  1. Umuyorum ukalalık algılamazsınız yorumumu. Nacizane bilgimi paylaşmak isterim sizinle.

    Çinko oksit, genellikle ciltteki yara ve yanık tedavilerinde kullanılır. Bu nedenle cildi tedavi edici özelliği vardır.

    Muhtemelen cildinizdeki lekelerdeki ve ten renginizdeki olumlu değişimin nedeni budur.

    İçeriğinde yağ varsa eğer sivilcelerinizi arttırma ihtimali var. Sık kullanımı deri altında yağ dengenizi bozup sivilceleri çoğaltabilir. O nedenle çok sık kullanmamanız nacizane tavsiyemdir :)

    Fakat güzel bir paylaşım ve bilgilendirme olmuş. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Deri altında yağlanma yaptığını bilmiyordm sayenizde öğrendim. Çok teşekkür ederim ((:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder