#BAKIM

            Garnier Nem Dengesi Kuru ve Çok Kuru Ciltler

        Merhaba arkadaşlar,
       Garnier nem dengesi kuru ve çok kuru ciltler için olan yüz nemlendirici balsamını anlatacağım.

       Arkadaşlar önce şunu belirteyim. Ürün kesinlikle istediğim gibi değil. Yüzümün kabuklandığı dönem
almıştım. Daha fazla nemlendirsin diye kuru ciltler için olanı aldım. Hata bende mi üründe mi hiç bir fikrim yok. Belki de nemi çok fazla geldi.
    Gelelim neden böyle dediğime. Ürünü kullandım ilk günler çok güzeldi, cildimi nemlendirdi, hiç bir yan etki görmedim. Yalnız bir kaç günün sonunda derimin altında minik minik sivilce benzeri şeyler çıktı ve cildim delik delik oldu. Bunun üzerine doktora gittim ve bana ''Bu tür ürünlerin tıbbı alt yapısı yok. Kullanmayı bırak, sadece kozmetik amaçla üretilmiş ürünleri yüzüne sürme, yurtdışından geliyorum orda Garnier ürünü kullanan yok hatta orda mahalle aralarındaki dükkanlarda çok ucuz fiyatlara satılıyor.'' dedi. Bende yüzüme sürmeyi bıraktım ve kremi çöpe atmadım. Balsam olduğu için dudaklarıma lip balm niyetine sürdüm. Hiçbir yan etki görmedim, bazen ellerime bazen dudaklarıma sürüyorum. Kullanıp memnun kalan varsa yorumlarınızı bekliyorum. Krem açık pembe renkte ve harika kokuyor.
 Fiyatı: 17 TL diye hatırlıyorum.

Yorumlar

  1. Garnıer Hiç kullanmadım desem :( Biliyorum ki hepsi aynen doktorun dediği gibi Kozmetik amaçlı Eczane ürünleri kullanmaya çalışıyorum ben Birde çok değiştirdikçe Yüzde kusmalar baş gösteriyor sivilce yağ bezesi gibi gibi korkudan çok kullanamıyorum ben Yüzüm çok hassas En ufak bir durumda patlıyor hepsi :( Yanıtlayamadım ama eczahane ürünü kullan ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen haklısın ama bu ürün ne kadar kötü yaptıysa cildimi garnier maskesi o kadar iyi geldi. sanırım senin yüzün akneye meyilli hassas cilt çok zor oluyor öyle ne kullanırsan kullan illa sivilce çıkıyor. çok geçmiş olsun

      Sil
    2. Garnier'in iki kremi denemem için beni bekliyor. :-) Güvenilir bir marka Alman menşei olması avantaj bence. Güle güle kullan canım. Sevgiler.

      Sil
    3. teşekkür ederim ama pek memnun kalmadım

      Sil
    4. Nasıl hala devam mı bu ürüne ???? Sonuçlar ne durumda...

      Sil
    5. arada Lip balm olarak kullanıyorum

      Sil

Yorum Gönder