BITENLER 2


                    
Merhabalar,

Bugün sizlerle ikinci bitenler yazımı paylaşacağım.  Hangilerini beğendim  şöyle bir göz atalım.



Oriflame duş jeli:  kokusu çok güzel ve kalıcı, kullandığım duş jelleri arasında en kalıcı kokuya sahip olanı bu ve köpürmesi çok fazla değil normal diyebilirim.

Ipana 3 boyutlu beyazlık: yine kullandıklarımın arasında en en çok beyazlatan diş macunu bu, dişe peeling yapıyor. Masaj etkisi veriyor. Indirimdeyken stokluyorum.

Pantene argan yağlı yağ terapisi: kolay taranmayan ve ucu kırık saçlarınız varsa düşünmeden alın derim. Kokusu çok güzel ve saçı yumuşacık yapıyor. Uzatma konusunda bir fikrim yok çünkü benim tırnaklarım ve saçlarım bişey yapmasam bile çok hızlı uzarlar. 

Listerine stay white: listerinin bir sürü serisi var ama favorim stay white. Eğer ilk kez kullanacaksınız çok acı gelebilir suyla seyreltebilirsiniz. Dişlerimi fırçaladıktan sonra  kullanıyorum. Uzun süre ferah kalıyor ve temizlenmiş hissi veriyor.



Bitenler bu kadardı. kullandıklarınız beğendiğiniz ve beğenmediğiniz ürünler varsa yorumlarınızı bekliyorum. Hoşçakalın. 

Yorumlar

  1. Listerine gerçekten çok iyi pantene i kullanıyorum hala

    YanıtlaSil
  2. Ağız çalkalama suları favorilerim, gelsin yeniler...

    YanıtlaSil
  3. Listerine bende çok seviyorum. Ama üşengeçlikten bir fırsat olup almıyorum :))) Pantene kullandım bana iyi gelmedi :(( maalesef saçlarım ve tırnaklarım uzamıyor :((( Çok acıklı ama gerçek duş jeli kullanmadım ama bakılabilir :))) Tüm paylaşım için teşekkür ederim :))))

    YanıtlaSil
  4. Listerine kullandım daha önce ama gerçekten çok acı bir daha kullanırmıyım hiç bilmiyorum 🙄. Teşekkürler paylaşım için 😊 sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarısını suyla seyreltip deneyebilirsin ((:

      Sil

Yorum Gönder