22 Ekim 2016 Cumartesi

HAYALLERİMİZ VE BİZ -MİM-

                                       '' Eğer birinin ruhunu görmek istiyorsan ona hayallerini sor''

          Öncelikle bana bu yazıyı yazma şansını veren sevgili kurabiyecimiss'e çok teşekkür ediyorum. Beni unutmayıp mimlediği için bu yazıyı yazıyorum. Başlıktan anlaşıldığı gibi konumuz hayallerimiz ve biz.
         Hayaller hayaller bizi yaşama bağlayan, gerçekleşmediğinde üzüntüye uğratan duygular. Konuşursam uzun ve sıkıcı bir yazı olacak o yüzden direk sorulara geçelim. (:
                



-HAYAL KURMAKTAN HOŞLANDIĞINIZ YER YA DA ZAMAN DİLİMİ VAR MI?
Buna hoşlandığım demiyelim de sıkıldığım diyelim, genelde çok sıkıldığım derslerde farkında olmadan hayallere dalarım. (biliyorum çok kötü bi alışkanlık). Mesela son derslerse güzel yemek, eve gidip dinleme hayalleri kurarım.
Bide uyumadan öncesi var bunun. Uyumadan önce hayal kurmayı severim. Uykuya dalmamı kolaylaştırır. Gerçekleşeceğini düşündükçe mutluluğum artar bazen de imkansızı var bunun o zaman da müziğe sığınırım.




-EN ÇOK NELERİN HAYALİNİ KURARSIN?
En çok sevdiğim ama uzağımda olan insanların hayalini kurarım. Onlarla yan yanayız şunu bunu yapıyoruz, çok mutluyuz gibisinden.


-ŞİMDİYE KADAR ÇOK HAYALİNİZİ GERÇEKLEŞTİRDİNİZ Mİ?
Düşündüğüm, aklıma koyduğum ve yapılabilecek bir çok şeyi yaptığımı düşünüyorum. Çok çok istediğim bir hayalim vardı, ilk adımını attım ve sonra geriye dönmek zorunda kaldım. En pişman olduğum şeydi. Şimdi olsa yine yaparım. Özel hayat değil, eğitimle ilgili bir şeydi. Gerçekleştiremediklerim var çok doğal tüm hayallerim gerçek olsaydı yaşamamın anlamı kalmayacaktı. Her şeyin bir zamanı var. Allah'ın izniyle yavaş yavaş elimden geleni yapacağım.


-HENÜZ GERÇEKLEŞMEMİŞ AMA İLLE DE GERÇEKLEŞECEK DEDİĞİNİZ BİR HAYALİNİZ VAR MI?

Geleceğe dair kendimle ilgili hayallerim var. Merak ettiğim şehirler var hepsine gitmek istiyorum. Dahası var inşallah hepimiz hayallerimizi en hayırlı şekilde gerçekleştiririz.
Bana yazısında yer vediği için kurabiyecimiss'e çok teşekkür ediyorum.
Ve her zaman yanımda olan bloggerları mimlemek istiyorum. Öncelikle sevgili Sena ilk adımımdan beri hep beni destekledi ve herzaman yardımcı olmaya çalıştı ona çok teşekkür ediyorum. Daha sonra her yazımda yanımda olan sevgili mayisyagmuru'na  çok teşekkür ediyorum.

-MİMLENENLER: - http://turuncunundogasi.blogspot.com.tr
- gozdeninevinden.blogspot.com.trbasucumdaki.blogspot.com.tr
- http://mayisyagmuru.blogspot.com.tr

15 Ekim 2016 Cumartesi

#BAKIM

            Garnier Nem Dengesi Kuru ve Çok Kuru Ciltler

        Merhaba arkadaşlar,
       Garnier nem dengesi kuru ve çok kuru ciltler için olan yüz nemlendirici balsamını anlatacağım.

       Arkadaşlar önce şunu belirteyim. Ürün kesinlikle istediğim gibi değil. Yüzümün kabuklandığı dönem
almıştım. Daha fazla nemlendirsin diye kuru ciltler için olanı aldım. Hata bende mi üründe mi hiç bir fikrim yok. Belki de nemi çok fazla geldi.
    Gelelim neden böyle dediğime. Ürünü kullandım ilk günler çok güzeldi, cildimi nemlendirdi, hiç bir yan etki görmedim. Yalnız bir kaç günün sonunda derimin altında minik minik sivilce benzeri şeyler çıktı ve cildim delik delik oldu. Bunun üzerine doktora gittim ve bana ''Bu tür ürünlerin tıbbı alt yapısı yok. Kullanmayı bırak, sadece kozmetik amaçla üretilmiş ürünleri yüzüne sürme, yurtdışından geliyorum orda Garnier ürünü kullanan yok hatta orda mahalle aralarındaki dükkanlarda çok ucuz fiyatlara satılıyor.'' dedi. Bende yüzüme sürmeyi bıraktım ve kremi çöpe atmadım. Balsam olduğu için dudaklarıma lip balm niyetine sürdüm. Hiçbir yan etki görmedim, bazen ellerime bazen dudaklarıma sürüyorum. Kullanıp memnun kalan varsa yorumlarınızı bekliyorum. Krem açık pembe renkte ve harika kokuyor.
 Fiyatı: 17 TL diye hatırlıyorum.

11 Ekim 2016 Salı

#BAKIM


Neutrogena Visibly Clear Yağsız Yüz Nemlendiricisi


Merhaba arkadaşlar,


                Bugün size kullandığım yüz nemlendiricimi anlatmak istiyorum. Başlıktan anladığınız gibi Neutrogena markasının nemlendiricisi. Ürünün en önemli özelliği yağsız olması, yani karma ve yağlı ciltlileri sevindirecek bir ürün. Ürünün sivilceyi azalttığı yazıyor. Uzun süredir kullanıyorum azalma görmedim ama kesinlikle sivilce çıkarmıyor. Cilt rengini eşitliyor, ama göz çevresine sakın olaki sürmeyin bir kere denedim gözümün altı tahriş oldu ve gözlerim aşırı aktı. Onun dışında çok az sürseniz bile uzun süre yüzü nemli ve yumuşacık tutuyor. Sanıyorum ki ürünü kullanmaya başlayalı üç ay oldu. Her sabah sürmeme rağmen hala bir kutuyu bitiremedim. Ben genelde yüz yıkama jelimden sonra kullanıyorum. Mevsim geçişinde olduğumuz için yanaklarım kabuklanıyor. O zaman elim direk kutuya gidiyor. Ama rutin olarak bir kere kullanmak yeterli.                Soru ve görüşlerinizi yoruma bırakırsanız çok mutlu olurum keyifli okumalar.

           ürünü migros, watsons , gratis gibi marketlerde bulabilirsiniz fiyatı: (indirimli) 13.90

5 Ekim 2016 Çarşamba

#GEZİ

 
ATATÜRK  ARBORETUMU



  Herkese yeniden merhaba!
 Gezi bloğu yazacağım yazacağım dedim ve sonunda yazdım. Geçtiğimiz ay gittiğim Atatürk Arboretumu'nu tanıtacağım. Ama öncelikle arboretum ne demek ona bi' bakalım. Arboretum, botanik bahçe yani birçok ağacın yetiştiği yerdir. Ben Sarıyer Bahçeköy'deki Atatürk Arboretumu'na gittim. Yol boyunca zaten çok güzel ağaçlar göreceksiniz. İlk girdiğinizde bir süs havuzu var. Daha sonra ağaç müzesiyle karşılaşacaksınız, çeşit çeşit ağaç ve her ağacın altında ağacın adı ve bilgisi var.Gerçekten çok büyüleyici bir ortam değişik hayvanlar, harika kuş sesleri eşliğinde yürüyebileceğiniz yollar var.Tabi gittiğiniz mevsim çok önemli sonbaharda giderseniz turuncu yaprakların hoş görüntüsüyle karşılaşırsınız. Yaz aylarında giderseniz mükemmel nilüferler görebilirsiniz. Arboretumda kocaman bir gölet var ve bu gölet içinde kuğular, su kaplumbağaları ve küçük balıklar var. Gerçekten çok güzel bir görüntüsü var. Dışarıdan yiyecek içecek getirmek yasak onu belirteyim. İçeride bol bol fotoğraf çekeceğiniz yerler var. Zaten çoğu kişinin geliş amacı fotoğraf çekmek etrafta sürekli düğün çekimi vs çekim yapan insanlar göreceksiniz ve sürekli ''bir fotoğrafımı çekebilir misiniz?'' sorusuyla karşılaşacaksınız giderken spor ayakkabı ve rahat kıyafetler  giyinmenizi tavsiye ederim. Giriş ücreti haftasonu, tatil günleri ,hafta içi değişiriyor .










Hafta içi: Öğrenci 2 TL. Normal 5 TL.
Hafta sonu: Öğrenci 5 TL. Normal 15 TL.(düğün, nişan çekimleri için ayrıca ücret alıyorlar)

PAZARTESİ GÜNÜ KAPALIDIR!


Ziyaret Saatleri İse: Yazın: 08:30 – 20:00 — Kışın: 08:30 – 17:00 Arasıdır.
Motosiklet, bisiklet ve evcil hayvanların buraya girmesi yasaktır.